PoSzalu.pl
#powstańMY - podsumowanie
PoSzaluPL
Autor: PoSzaluPL
28/12/2015
Raport odpowiada na 2 pytania: jak zostały zrealizowane cele akcji i co dalej? Na wstępie dziękujemy Wam Kibicom, Ekipom, Sportowcom, Firmom, PZPN, Ekstraklasie oraz współorganizatorom za zaangażowanie się w promocję pamięci o Powstaniu Wielkopolskim w Polsce. Dzięki, że Wam się chciało.

 

Cel nr 1: Promocja Powstania Wielkopolskiego w Polsce

  • 759 776 - tyle osób zobaczyło najpopularniejszy materiał promujący Powstanie Wielkopolskie w Polsce,
  • 119 587 -  tyle osób odwiedziło scenę akcji  (strony systemu habitatON, w tym PoSzaluPL),
  • 11 105 - tyle osób ma swój profil w kibicowskiej społecznościówce.

 

 

 

Cel nr 2: Finansowe wsparcie organizowanych przez SKLP obchodów 97 rocznicy Powstania Wielkopolskiego

Efekt:

    

 

 

 

 

Ocena akcji przez jej współorganizatora, KKS Lech Poznań SA

 

 

  

Co dalej?
W skrócie, kontynuujemy #powstańMY rozszerzając tematykę PoSzaluPL o kibicowskie aktywności. W szczegółach:

  1. Promocja pamięci o Powstaniu Wielkopolskim w Polsce
    • Akcję przedłużamy do 16.02.2016, czyli kolejnej rocznicy rozejmu w Trewirze, który oznaczał sukces Powstania Wielkopolskiego. Rozbudowujemy mechanizmy strony tak, aby łatwiej i szybciej Wam się działało, zapraszało znajomych, promowało pamięć o Powstaniu Wielkopolskim w Polsce. Ponadto, po Nowym Roku mocno ruszymy z wyzwaniami. 
    • Udowodniliśmy sobie, że potrafimy wygrywać zakłady do kwoty mniej więcej 2500 zł na firmę. Wierzymy, że kibice mogą więcej, dlatego przedłużamy okres zakładu do 10.01.2016.
  2. Promocja kibicowania - chcemy pokazać, że kibicowanie skupia ludzi pełnych pasji. Chcemy je propagować i zachęcać do wizyt na stadionach. W tym celu zrealizujemy 2 akcje:
    • #JestemKibicem - konkurs z nagrodami indywidualnymi, którego sponsorem jest Amica Wronki SA. Tu chcemy i pokażemy, że kibicowanie to pasja, która łączy ludzi bez względu na płeć, wiek czy status społeczny.
    • #BarwyKibicowania - konkurs z nagrodami finansowymi dla Stowarzyszeń Kibiców, którego sponsorem są Banki Spółdzielcze SGB. Tu chcemy pokazać jak dobrze zroganizowani i pełni energii są fani piłki nożnej. 

    

 

Podsumowując, miał być koniec akcji, a okazało się, że to dopiero początek promocji Powstania Wielkopolskiego w Polsce, a także szerszego działania propagującego kibicowanie. Po Nowym Roku wykorzystujemy zdobyte doświadczenie, aby uderzyć z jeszcze większą mocą.

  

JESZCZE RAZ DZIĘKI ZA DOTYCHCZASOWE WSPARCIE. DOŁĄCZAJCIE!

 Obserwuj

... a następnie zobacz jak wygląda Twój Pulpit

 

 

Radosław Majchrzak
28.12.2015, 21:19

Patrząc na te wszystkie filmiki i foty gęba sama się cieszy. Pewnie można było jeszcze więcej i jeszcze lepiej to zorganizować, ale przynajmniej mamy materiał na następne rocznice, a na 100-tną to musi być już petarda! I będzie! Dzięki wielkie wszystkim co dołączyli do akcji na [początku, w trakcie i na końcu. W zasadzie nie ma jeszcze końca, bo możemy i powinniśmy dalej promować Powstanie i kontynuować naszą akcję. Targi Poznańskie nie bały się wpuścić kiboli do siebie, na dach; dołączyli, na razie w ilości 3 jednostek pływających, Marinarze, a następni już się zgłosili i wygląda na to, że na 100 rocznicę będziemy mieli kibolską flotę na Warcie! Niektórzy zawiedli, ale nas, kiboli to nie dotyczy. My nawet jak mamy urlopy to wiemy co dla nas jest ważne, ważniejsze i najważniejsze. Działamy dalej! Cześć i Chwała Bohaterom!!!

Adam Główczak
29.12.2015, 00:26

Czynnie nie uczestniczyłem ale kapitalna praca którą wykonaliście .Hej Lech.

Jarek Czyż
29.12.2015, 08:06

Nic dodać, nic ująć Radku. Serce się raduje, czasami łzy wzruszenia, że co raz więcej młodych ludzi przychodzi i angażuje się w uroczystości. Do tego słowa Prezydenta Rzeczpospolitej o dzieciach wrzesińskich i Poznaniakach mega wzruszenie i radość i jeszcze większa chęć do pracy nad propagowaniem pamięci o bohaterskim powstaniu. Cześć i Chwała Bohaterom !